Sekcja Księgowości Materiałowej



mgr Elżbieta Krajniak-Kiel

Główny Specjalista

E.Kiel@adm.uz.zgora.pl

68 328 2549

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 310
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



mgr Ewelina Walkowiak

Samodzielny referent

E.Walkowiak@adm.uz.zgora.pl

68 328 2444

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 310
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



inż. Julia Dzieciątkowska

Referent

J.Dzieciatkowska@adm.uz.zgora.pl

68 328 2444

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 310
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra




Zakres obowiązków

  1. Prowadzenie ewidencji analitycznej i ilościowo-wartościowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia, ewidencji pozabilansowej.
  2. Rozliczanie ruchu majątku:
    1. przyjęcia – dokumenty OT – zakup, PT – przyjęcia z badań własnych, działalności statutowej i grantów, OT-zwiększenie – zakup, PT zwiększenie – przyjęcia z badań własnych, działalności statutowej i grantów,
    2. likwidacje – dokumenty LT środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, dokumenty LN wyposażenia i ewidencji pozabilansowej,
    3. przekazanie – dokumenty PT,
    4. ZMU (zmiana miejsca użytkowania) – przesunięcia między osobami materialnie odpowiedzialnymi, kodami pól spisowych,
    5. darowizna – dokumenty PT – przyjęcie z zewnątrz i przekazanie na zewnątrz.
  3. Okresowe naliczanie umorzeń i amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
  4. Uzgadnianie stanu analityki księgowej z syntetyką (konta: 011, 012, 014, 020, 071, 072, 073, 075, 080, 243, 304, 305, 306, 401, 402, 844-3, 844-4, 844-5, 990, 991, 995, 996, 997.
  5. Uzgadnianie stanów majątku środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia, ewidencji pozabilansowej z osobami materialnie odpowiedzialnymi.
  6. Weryfikacja protokołów kasacji i likwidacji składników majątkowych.
  7. Przeprowadzenie przeszacowania składników majątkowych.
  8. Współpraca i uzgadnianie z Działem Aparatury, AG, Inwestycji, Działem Zaopatrzenia.
  9. Aktualizacja struktury majątkowej – kodów pól spisowych uniwersytetu.
  10. Współpraca z Sekcją Inwentaryzacji w zakresie rozliczania spisów inwentaryzacyjnych, ustalenia i wyjaśnienia różnic, prawidłowości i kompletności ewidencji składników majątkowych Uniwersytetu.
  11. Rozliczanie protokołów różnic inwentaryzacyjnych.
  12. Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej inwentaryzacji.
  13. Sporządzenie sprawozdania GUS – F03, PNT-01 – dział środki trwałe.
  14. Dekretowanie faktur zakupów środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia, księgozbiorów.
  15. Współpraca z pełnomocnikami do spraw budżetu, kierownikami tematów badawczych, osobami materialnie odpowiedzialnymi w zakresie przyjęcia aparatury zakupionej z badań własnych, działalności statutowej, grantów na stan środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych.
  16. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej inwestycji aparaturowej, dotacji, darowizn – naliczenie amortyzacji w czasie.
rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18