Dział Administracyjno-Ekonomiczny

Pracownicy


lic. Wioleta Michalak

Kierownik Działu

W.Michalak@adm.uz.zgora.pl

68 328 2505

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 307
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



mgr Magdalena Gabała

Referent

M.Gabala@adm.uz.zgora.pl

68 328 2254

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 303
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



mgr Karolina Jarzyńska

Specjalista

K.Jarzynska@adm.uz.zgora.pl

68 328 2254

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 303
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



mgr inż. Olga Kożuch

Specjalista

O.Kozuch@adm.uz.zgora.pl

68 328 2433

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 304
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



lic. Anna Nowak

Specjalista

An.Nowak@adm.uz.zgora.pl

68 328 4747

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 304
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



inż. Grażyna Partyka

Specjalista

G.Partyka@adm.uz.zgora.pl

68 328 4762

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 307
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



mgr Urszula Szydłowska

Samodzielny referent

U.Szydlowska@adm.uz.zgora.pl

68 328 2433

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 304
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra


Zakres obowiązków

Do zadań Działu Administracyjno-Ekonomicznego należy:

  1. Ewidencjonowanie korespondencji BZNiOU, przesyłanie jej do realizacji właściwym osobom lub jednostkom organizacyjnym zgodnie z dekretacją oraz dbałość o jej terminową realizację.
  2. Przygotowywanie korespondencji do podpisu dyrektora BZNiOU.
  3. Przygotowywanie w imieniu Rektora i Kanclerza odpowiedzi na korespondencję.
  4. Rozliczanie kosztów za usługi telefonii stacjonarnej i GSM.
  5. Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach telefonów i innych urządzeń telefonii stacjonarnej oraz GSM i koordynowanie spraw związanych z usuwaniem usterek.
  6. Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń dotyczących zmian lokalizacji, konfiguracji lub rozliczeń w zakresie usług telekomunikacyjnych.
  7. Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych Biura Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni w porozumieniu z pozostałymi jednostkami BZNiOU.
  8. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Uczelni ubezpieczenia OC.
  9. Zgłaszanie do ubezpieczyciela szkód w mieniu Uczelni oraz z tytułu OC.
  10. Rozliczanie faktur za media i opłaty eksploatacyjne oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie.
  11. Zlecanie wystawienia refaktur z tytułu zużycia mediów przez kontrahentów wynajmujących powierzchnie w obiektach Uczelni.
  12. Wystawianie faktur, not, refaktur, korekt faktur na podstawie otrzymanych zleceń i ich dystrybucja zgodnie z obiegiem dokumentów finansowych w Uczelni.
  13. Sporządzanie i przekazywanie do Działu Płac zestawień potrąceń z poborów pracowników Uczelni.
  14. Realizacja zadań związanych z gospodarowaniem odpadów w Uczelni.
  15. Wprowadzenie zmian danych dotyczących pracowników Biura w systemach DZIEKANAT i PERS we współpracy z kierownikami BZNiOU.
  16. Czuwanie nad aktualnością danych prezentowanych na stronie internetowej Biura i zlecanie ich aktualizacji we współpracy z kierownikami BZNiOU.
  17. Organizowanie, kontrola, i nadzór nad prawidłową pracą Systemu Centralnego Druku (SCD),
  18. Prowadzenie gospodarki materiałowej Systemu Centralnego Druku i rozliczanie kosztów związanych z funkcjonowaniem SCD.
rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18