Dział Administracyjno-Ekonomiczny



lic. Wioleta Michalak

Kierownik Działu

W.Michalak@adm.uz.zgora.pl

68 328 2505

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 307
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



mgr Magdalena Gabała

Referent

M.Gabala@adm.uz.zgora.pl

68 328 2254

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 303
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



mgr Karolina Jarzyńska

Specjalista

K.Jarzynska@adm.uz.zgora.pl

68 328 2254

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 303
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



mgr inż. Olga Kożuch

Samodzielny referent

O.Kozuch@adm.uz.zgora.pl

68 328 2433

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 304
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



lic. Anna Nowak

Samodzielny referent

An.Nowak@adm.uz.zgora.pl

68 328 4747

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 304
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



inż. Grażyna Partyka

Specjalista

G.Partyka@adm.uz.zgora.pl

68 328 4762

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 307
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra



mgr Urszula Szydłowska

Referent

U.Szydlowska@adm.uz.zgora.pl

68 328 2433

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 304
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra




Zakres obowiązków

Do zadań Działu Administracyjno-Ekonomicznego należy:

  1. organizowanie i nadzorowanie prawidłowej ochrony obiektów oraz mienia Uniwersytetu,
  2. prowadzenie harmonogramu rezerwacji Auli Uniwersyteckiej i Palmiarni oraz innych pomieszczeń Uczelni w porozumieniu z planistami zajęć dydaktycznych,
  3. wprowadzenie zmian danych dotyczących pracowników Biura w systemach DZIEKANAT i PERS,
  4. czuwanie nad aktualnością danych prezentowanych na stronie internetowej Biura i zlecanie ich aktualizacji,
  5. przygotowywanie protokołów konieczności, notatek służbowych i ich archiwizowanie,
  6. rozliczanie gospodarki materiałami konserwatorskimi,
  7. opracowywanie dokumentów finansowych za materiały konserwatorskie,
  8. prowadzenie rozliczeń czasu pracy pracowników Biura,
  9. przygotowywanie i prowadzenie harmonogramu urlopów pracowników Biura,
  10. comiesięczne przygotowywanie list obecności oraz nanoszenie na nich zdarzeń dotyczących czasu pracy,
  11. comiesięczne przygotowywanie i dystrybuowanie na portiernie grafików dyżurów konserwatorów,
  12. rozliczanie kosztów za usługi telefonii stacjonarnej i GSM,
  13. przyjmowanie zgłoszeń o usterkach telefonów i innych urządzeń telefonii stacjonarnej oraz GSM i koordynowanie ich usuwania,
  14. przyjmowanie i realizacja zgłoszeń dotyczących zmian lokalizacji, konfiguracji lub rozliczeń w zakresie usług telekomunikacyjnych,
  15. prowadzenie rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących oraz ich dystrybucja,
  16. przygotowywanie w imieniu Rektora i Kanclerza odpowiedzi na korespondencję,
  17. przygotowywanie pism wychodzących z Biura.
rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18