Sekcja Infrastruktury Technicznej

Pracownicy


mgr inż. Maciej Kościukiewicz

Kierownik

M.Kosciukiewicz@adm.uz.zgora.pl

+48 789 441 778

Kampus A, Budynek A-7 - Pokój 8
ul. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra




mgr inż. Tomasz Danielak

Specjalista

T.Danielak@adm.uz.zgora.pl

+48 789 441 778

Kampus A, Budynek A-7 - Pokój 7
ul. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra



mgr Tomasz Nowak

Referent

T.Nowak@adm.uz.zgora.pl

+48 789 441 778

Kampus A, Budynek A-7 - Pokój 7
ul. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra




Zakres obowiązków

Sekcja Infrastruktury Technicznej zapewnia w szczególności:

  1. nadzór nad stanem i utrzymaniem w sprawności uczelnianych sieci, instalacji
    i związanych z nimi urządzeń elektrycznych i sanitarnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  2. utrzymanie w sprawności instalacji wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, ogrzewania, gazowych, elektrycznych itp.,
  3. kompletowanie, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji ruchowej (projekty powykonawcze, paszporty, instrukcje obsługi, protokoły przeglądów, napraw, DTR urządzeń),
  4. tworzenie instrukcji eksploatacji stacji transformatorowych itp.,
  5. nadzór i realizacja umów na dostawy mediów,
  6. tworzenie i wdrażanie zasad racjonalnej gospodarki energetycznej – zbieranie danych, analizy i sprawozdawczość,
  7. nadzór nad eksploatacją urządzeń dźwigowych,
  8. generowanie technicznych warunków przyłączeń (twp) do sieci i instalacji uczelnianych dla nowych urządzeń i instalacji,
  9. współpracę przy budowie i przejmowaniu do eksploatacji sieci i instalacji po odbiorach technicznych,
  10. przeprowadzanie oględzin, pomiarów, przeglądów, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do zleceń konserwacji, napraw i remontów bieżących ogólnouczelnianych sieci oraz instalacji energetycznych i zasilających oraz związanych z nimi urządzeń,
  11. przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do zleceń wykonania prac naprawczych poprzez przygotowywanie: wycen, projektów, dokumentacji w obrębie budynków i terenów,
  12. nadzór, kontrola i zgodna z prawem eksploatacja uczelnianych urządzeń układów wentylacji mechanicznej, hydroforni i zespołów pompowych oraz klimatyzacji itp.,
  13. nadzór, kontrola i zgodna z prawem eksploatacja uczelnianych urządzeń dźwigowych oraz urządzeń transportu bliskiego,
  14. przeprowadzanie okresowych przeglądów stanów technicznych obiektów uniwersytetu w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej zgodnie
    z harmonogramem Biura Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni,
  15. nadzór, kontrola i realizacja własna (za pośrednictwem pozostałych jednostek organizacyjnych Uczelni oraz za pośrednictwem podmiotów zewnętrznych) czynności kontrolnych i serwisowych infrastruktury technicznej Uczelni oraz niektórych elementów wyposażenia (tj.: regałów, dygestoriów, instalacji kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania itp.)
  16. przygotowywanie danych do postępowań przetargowych oraz udzielania zamówień w procedurach poza przetargowych na zakup usług związanych z kompetencjami i zakresem działania Sekcji w obszarach za które odpowiada Sekcja.
  17. prowadzenie i rozliczanie umów oraz zleceń na usługi związane z utrzymaniem infrastruktury technicznej pozostającej w zakresie kompetencyjnym Sekcji,
  18. przygotowywanie planów zamówień oraz opisów przedmiotu zamówień, realizacja procedur odbiorowych związanych z zaopatrzeniem Sekcji w narzędzia,
  19. ustalanie wskaźników rozliczenia mediów na potrzeby działań rozliczeniowych realizowanych przez Dział Administracyjno-Ekonomiczny.
rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18