Dział Obsługi Uczelni

Pracownicy


mgr Ewelina Furtak

Kierownik Działu

E.Furtak@adm.uz.zgora.pl

68 328 2622, +48 603 404 061

Kampus A, Budynek A-7 - Pokój 3
ul. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra



mgr Olga Dobrucka

Specjalista

O.Dobrucka@adm.uz.zgora.pl

+48 789 441 703

Kampus A, Budynek A-7 - Pokój 6
ul. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra



mgr Joanna Madziołko

Specjalista

J.Madziolko@adm.uz.zgora.pl

+48 787 974 020

Kampus A, Budynek A-7 - Pokój 3
ul. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra




Zakres obowiązków

Dział Obsługi Uczelni zapewnia w szczególności:

  1. sprawne funkcjonowania budynków i budowli oraz urządzeń i instalacji technicznych (z wyłączeniem urządzeń i instalacji stanowiących aparaturę i instalacje naukowo-badawcze),
  2. organizację i realizację usuwania awarii obiektów budowlanych, urządzeń i instalacji technicznych stanowiących ich wyposażenie,
  3. planowanie i realizacje prac konserwacyjnych, wykonywanych przez sekcję obsługi technicznej oraz podmioty zewnętrzne,
  4. planowanie i organizację kontroli i przeglądów, konserwacji, napraw obiektów, urządzeń, instalacji i sieci infrastruktury technicznej w zakresie zleconym przez Dział Zarządzania Nieruchomościami
  5. wnioskowanie o zlecenie dostaw i usług związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym budynków, budowli, urządzeń, wyposażenia wewnętrznego i zewnętrznego Uczelni,
  6. przygotowywanie danych źródłowych oraz zgłaszanie potrzeb i wniosków do opracowywanych i realizowanych planów remontowych, w tym przygotowywanie umów i zleceń wynikających z realizacji planu remontów w zakresie określonym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim,
  7. planowanie, organizację i realizację całokształtu prac związanych z imprezami organizowanymi przez uczelnię oraz przez podmioty zewnętrzne, w tym prowadzenie całokształtu spraw formalnych i organizacyjnych związanych z obsługą imprez na terenie uczelni,
  8. organizacja i wydawanie wody mineralnej z punktów dystrybucyjnych zlokalizowanych w obiektach Uczelni (z wyłączeniem budynku Rektoratu) pracownikom Uczelni na podstawie komunikatów Działu BHP,
  9. współpracę jednostek tworzących Dział Obsługi Uczelni z Działem Administracyjno-Ekonomicznym w zakresie utrzymania w ruchu Systemu Centralnego Druku poprzez:
    • załadunek urządzeń SCD materiałami eksploatacyjnymi (papier, tonery),
    • prowadzenie książek przychodowo-rozchodowych materiałów eksploatacyjnych.
  10. prowadzenie Centralnego Magazynu Komputerów Uniwersytetu Zielonogórskiego, w tym prowadzenie całokształtu spraw formalnych związanych z obsługą ww. magazynu.
  11. prowadzenie centralnej księgi inwentarzowej środków trwałych,
  12. sporządzanie dokumentów przyjęcia (ot) i przekazania (pt) środków trwałych niebędących aparaturą naukową,
  13. uzgadnianie stanów księgowych z sekcją majątkową na koniec roku kalendarzowego,
  14. obsługę administracyjną uczelnianej komisji opiniodawczo-likwidacyjnej.
rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18