Stanowisko ds. Likwidacji Wyposażenia i Środków Trwałych

Pracownicy


lic. Marta Więckowska

Samodzielny referent

M.Wieckowska@adm.uz.zgora.pl

+48 789 441 542

Kampus A, Budynek A-7 - Pokój 6
ul. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra




Zakres obowiązków

Stanowisko ds. likwidacji wyposażenia i środków trwałych niebędących aparaturą naukową odpowiada w szczególności za:

  1. prowadzenie centralnej księgi inwentarzowej środków trwałych,
  2. sporządzanie dokumentów przyjęcia (ot) i przekazania (pt) środków trwałych niebędących aparaturą naukową,
  3. uzgadnianie stanów księgowych z sekcją majątkową na koniec roku kalendarzowego,
  4. obsługę administracyjną uczelnianej komisji opiniodawczo-likwidacyjnej poprzez:
    • obsługę sekretarską komisji,
    • sporządzanie protokołów z likwidacji,
    • nadzór fizycznej likwidacji majątku,
    • nadzór i koordynację dostarczania zlikwidowanego majątku do właściwych składnic oraz prowadzenie rozliczeń z tego tytułu,
    • organizację wyprzedaży elementów pozyskanych w procesie likwidacji;
  5. przygotowywanie pod względem formalnym umów i zamówień na potrzeby DOU oraz rozliczanie faktur DOU.
rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18