Budynek A-18 Rektorat - Pokój 210 ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
Zakres obowiązków
Do podstawowych zadań Sekretariatu należy:
prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji, przesyłanie jej do załatwienia właściwym osobom lub jednostkom zgodnie z dekretacją oraz dbałość o jej terminowe załatwienie,
przygotowanie korespondencji do podpisu,
prowadzenie terminarza spraw, zebrań, spotkań i narad,
przygotowanie oraz obsługa spotkań, narad i zebrań organizowanych przez Kanclerza i jego Zastępców,
składanie zamówień w zakresie zaopatrzenia w materiały i sprzęt biurowy, obsługa spraw finansowych Sekretariatu,
wykonywanie prac związanych z obowiązkami Pełnomocnika ds. Budżetu pionu Kanclerza,
dbałość o właściwe stosowanie pieczęci i stempli,
prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do przełożonych oraz dbałość o terminowe ich załatwienie,
prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych,
prowadzenie ewidencji umów o korzystanie z samochodów prywatnych do celów służbowych,
prowadzenie ewidencji umów o korzystanie z telefonów komórkowych do celów służbowych,
wykonywanie innych czynności zlecanych przez Kanclerza i jego Zastępców.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18