Kampus A, Budynek A-7 Rektorat - Pokój 1 ul. prof. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra
Zakres obowiązków
Koordynacja i nadzór nad należytym wywiązywaniem się z obowiązków podległych pracowników:
Sekcji Inwestycji i Remontów,
Sekcji Przygotowania i Rozliczeń Robót,
Inspektorów Nadzoru.
Opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektów Uniwersytetu zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzyskanymi środkami finansowymi.
Udział w okresowych przeglądach stanów technicznych obiektów Uniwersytetu.
Przygotowywanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót.
Przygotowywanie przetargów na roboty budowlano-montażowe, sporządzanie protokółu z posiedzeń komisji.
Uzyskiwanie zgodnie z prawem budowlanym decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne.
Prowadzenie bieżącej ewidencji poniesionych kosztów, odrębnie na działalność remontową i inwestycyjną.
Udział w odbiorach robót, kontrolowanie obmiarów oraz sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalnym za wykonywane roboty budowlane i instalacyjne.
Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz zlecanie nadzorów autorskich.
Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości.
Konsultowanie w zakresie prawidłowego opracowania programów budowy nowych obiektów.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18