Dyrektor Biura Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni



mgr Sławomir Szumalo

Dyrektor Biura

S.Szumalo@adm.uz.zgora.pl

68 328 2383, 68 328 2254

Rektorat, Budynek A-18 - Pokój 306
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra




Zakres obowiązków

  1. Dyrektor Biura jest odpowiedzialny za majątek Uczelni będący w posiadaniu Biura.
  2. Do zakresu działania Dyrektora Biura należy:
    1. prowadzenie polityki personalnej zapewniającej efektywną realizację zadań,
    2. zapewnienie sprawnej organizacji realizowanych przez Biuro zadań m.in. poprzez zapewnienie pra-widłowego przepływu informacji pomiędzy podległymi jednostkami,
    3. kontrola przepływu informacji o zgłaszanych do Biura usterkach i awariach,
    4. planowanie zadań Biura i efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów personalnych i sprzęto-wych,
    5. sporządzanie planu rzeczowo-finansowego Biura,
    6. kontrola dyscypliny pracy osób zatrudnionych w Biurze,
    7. wnioskowanie w sprawach osobowych dotyczących podległych pracowników,
    8. nadzór nad realizacją spraw w zakresie rozporządzania nieruchomościami Uniwersytetu (np. sprzedaży lub zamiany),
    9. koordynowanie działań zmierzających do ustalania wskaźników rozliczeniowych za noclegi w pokojach gościnnych Uczelni, za wynajem obiektów, powierzchni, pomieszczeń, mieszkań pracowni-czych i innych,
    10. przedkładanie wniosków w zakresie gospodarki lokalami, w szczególności sposobu zagospodarowania wolnych pomieszczeń
    11. ustalanie propozycji związanych z planami remontów oraz niezbędnych napraw,
    12. sprawowanie nadzoru nad całokształtem spraw związanych z utrzymaniem, porządkiem i czystością w obiektach Uniwersytetu i na terenach wokół nich,
    13. merytoryczna i formalna kontrola dokumentów opracowywanych przez podległych pracowników,
    14. nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów bhp. i p.poż.,
    15. współudział w planowaniu remontów i inwestycji,
    16. nadzór nad pracami w zakresie:
      1. inwentaryzowania i kontroli obiektów budowlanych,
      2. archiwizowania dokumentacji obiektów budowlanych,
      3. zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów Uniwersytetu,
      4. rozliczania mediów,
      5. usuwania awarii i usterek,
      6. obsługi administracyjno-gospodarczej uczelni,
      7. tworzenia dokumentacji na potrzeby remontowe,
      8. zabezpieczenia audio-wizualnego imprez organizowanych przez Uniwersytet lub na jego terenie,
    17. doradztwo w zakresie rozbudowy istniejących technologii zainstalowanych w obiektach Uczelni (systemy wentylacji i klimatyzacji, systemy alarmowe itp.),
    18. współudział w przygotowaniu umów na wykonanie dokumentacji budowlanej do celów remonto-wych,
    19. nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego sieci i instalacji będących w zarządzie Biura celem zapewnienia ciągłości dostaw mediów i usług teleinformatycznych,
    20. uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych na podstawie delegacji Rektora lub Kanclerza.
rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18