INFORMACJE
MENU
PRACOWNICY
mgr Ela Krajniak - Kiel
Główny Specjalista
(68) 328 2549
Pokój 310 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
mgr Ewelina Walkowiak
Samodzielny referent
(68) 328 2444
Pokój 310 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
inż. Julia Dzieciątkowska
Referent
(68) 328 2444
Pokój 310 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Prowadzenie ewidencji analitycznej i ilościowo-wartościowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia, ewidencji pozabilansowej.
- Rozliczanie ruchu majątku:
- przyjęcia – dokumenty OT – zakup, PT – przyjęcia z badań własnych, działalności statutowej i grantów, OT-zwiększenie – zakup, PT zwiększenie – przyjęcia z badań własnych, działalności statutowej i grantów,
- likwidacje – dokumenty LT środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, dokumenty LN wyposażenia i ewidencji pozabilansowej,
- przekazanie – dokumenty PT,
- ZMU (zmiana miejsca użytkowania) – przesunięcia między osobami materialnie odpowiedzialnymi, kodami pól spisowych,
- darowizna – dokumenty PT – przyjęcie z zewnątrz i przekazanie na zewnątrz.
- Okresowe naliczanie umorzeń i amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
- Uzgadnianie stanu analityki księgowej z syntetyką (konta: 011, 012, 014, 020, 071, 072, 073, 075, 080, 243, 304, 305, 306, 401, 402, 844-3, 844-4, 844-5, 990, 991, 995, 996, 997.
- Uzgadnianie stanów majątku środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia, ewidencji pozabilansowej z osobami materialnie odpowiedzialnymi.
- Weryfikacja protokołów kasacji i likwidacji składników majątkowych.
- Przeprowadzenie przeszacowania składników majątkowych.
- Współpraca i uzgadnianie z Działem Aparatury, AG, Inwestycji, Działem Zaopatrzenia.
- Aktualizacja struktury majątkowej – kodów pól spisowych uniwersytetu.
- Współpraca z Sekcją Inwentaryzacji w zakresie rozliczania spisów inwentaryzacyjnych, ustalenia i wyjaśnienia różnic, prawidłowości i kompletności ewidencji składników majątkowych Uniwersytetu.
- Rozliczanie protokołów różnic inwentaryzacyjnych.
- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej inwentaryzacji.
- Sporządzenie sprawozdania GUS – F03, PNT-01 – dział środki trwałe.
- Dekretowanie faktur zakupów środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia, księgozbiorów.
- Współpraca z pełnomocnikami do spraw budżetu, kierownikami tematów badawczych, osobami materialnie odpowiedzialnymi w zakresie przyjęcia aparatury zakupionej z badań własnych, działalności statutowej, grantów na stan środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej inwestycji aparaturowej, dotacji, darowizn – naliczenie amortyzacji w czasie.