INFORMACJE
MENU
PRACOWNICY
mgr Iwona Krawczyk
Dyrektor Biura
+48 504 132 524
Pokój 103 - Budynek A-7 Kampus A, ul. prof. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra
mgr inż. Edyta Kwiatkowska
Zastępca Dyrektora
+48 601 926 212
Pokój 103A - Budynek A-7 Kampus A, ul. prof. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Do podstawowych zadań Biura Zamówień Publicznych należy:
- sporządzanie projektów zmian w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim,
- opracowywanie wewnętrznych wzorów dokumentów i pieczęci w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
- przekazywanie dokumentacji dotyczących procedur realizowanych przez Biuro Zamówień Publicznych w ramach kontroli prowadzonych przez jednostki zewnętrzne i wewnętrzne,
- udzielanie wyjaśnień i informacji dotyczących procedur realizowanych przez Biuro Zamówień Publicznych w ramach kontroli prowadzonych przez jednostki zewnętrzne i wewnętrzne,
- opiniowanie wniosków, pism i innych dokumentów dotyczących udzielania zamówień publicznych,
- udzielanie Wnioskodawcom, Realizatorom i innym jednostkom organizacyjnym Uniwersytetu Zielonogórskiego wyjaśnień i informacji w zakresie obowiązujących przepisów udzielania zamówień publicznych,
- przygotowywanie projektów korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie wniosków i zapytań składanych do Uniwersytet Zielonogórski i innych podmiotów,
- uczestniczenie w postępowaniach toczących się przez Krajową Izbą Odwoławczą,
- zbieranie od jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Zielonogórskiego danych statystycznych dotyczących zamówień publicznych udzielanych przez te jednostki,
- sporządzanie rocznych sprawozdań dla Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Uniwersytet Zielonogórski,
- konsultowanie przygotowywanych przez Realizatorów planów zamówień, na ich wniosek, pod względem podziału na przedmioty zamówienia,
- sporządzanie projektów dokumentacji przetargowych, w tym weryfikacja projektów umów przekazywanych przez Realizatorów,
- uzgadnianie z Biurem Radców Prawnych sporządzonych projektów dokumentacji przetargowych, w tym projektów umów,
- udzielanie zamówień zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim,
- koordynowanie czynności związanych z zawarciem umów z wykonawcami wybranymi w procedurach prowadzonych przez Biuro Zamówień Publicznych,
- przekazywanie umów zawartych przez Biuro odpowiednim Realizatorom, w celu ich realizacji,
- zamieszczanie ogłoszeń, specyfikacji, informacji i innych dokumentów, związanych z procedurami prowadzonymi przez Biuro, na stronie internetowej Uniwersytetu Zielonogórskiego, zgodnie z obowiązkami ustawowymi i przepisami wewnętrznymi,
- przekazywanie planów zamówień i ich korekt do zamieszczania na stronie internetowej Uniwersytetu Zielonogórskiego,
- gromadzenie i przechowywanie dokumentów związanych z prowadzonymi przez Biuro procedurami udzielania zamówień publicznych,
- sporządzanie rejestru prowadzonych przez Biuro procedur o udzielenie zamówienia publicznego,
- sporządzanie rejestru RODO w zakresie prowadzonych przez Biuro procedur o udzielenie zamówienia publicznego,
- archiwizowanie dokumentów związanych z prowadzonymi przez Biuro procedurami udzielania zamówień publicznych,
- wykonywanie innych czynności określonych Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim,
- wykonywanie wszystkich innych czynności wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obejmującym tematycznie działalność jednostki.