INFORMACJE
MENU
PRACOWNICY
mgr Agnieszka Mikołajczyk
Kierownik
(68) 328 2351, +48 789 441 525
Pokój 12a - Budynek C-2 Kampus A, ul. Podgórna 50c, 65-246 Zielona Góra
mgr Maja Kiereś
Kierownik Domów Studenckich Kampusu A
0 603 480 668
Pokój 11a - Budynek C-2 Kampus A, ul. Podgórna 50c, 65-246 Zielona Góra
lic. Tomasz Śliwiński
Kierownik Domów Studenckich Kampusu B
0 513 032 059
Pokój 1 - Budynek C-9 Kampus B, al. Wojska Polskiego 67, 65-762 Zielona Góra
lic. Iwona Frąckowiak
Referent
+48 603 717 164
Pokój - Budynek S-04-I Ośrodek wypoczynkowy, ul. Szkolna 1, 66-200 Łagów
mgr Ryszard Nita
Samodzielny referent
+48 789 442 299
Pokój 12b - Budynek C-2 Kampus A, ul. Podgórna 50c, 65-246 Zielona Góra
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Do obowiązków Zastępcy Kanclerza ds. Domów Studenckich i Inwestycji należy w szczególności:
- w zakresie obsługi Domów Studenckich:
- organizacja i nadzór kwaterowania i wykwaterowywania studentów oraz innych osób zgodnie z przepisami i stawkami obowiązującymi w tym zakresie,
- kontrola i nadzór:
- – naliczania opłat za pobyt w domach studenckich,
- – prowadzenia ewidencji opłat,
- – płatności za miejsca w domach studenckich,
- prowadzenie bieżącej analizy przychodów i kosztów domów studenckich oraz ich rozliczanie wobec funduszu pomocy materialnej studentów i innych funduszy angażowanych w utrzymanie domów studenckich,
- organizacja ustalania szkód i braków w domach studenckich oraz obciążanie nimi osób, które je spowodowały,
- przygotowywanie corocznych i długoterminowych projektów planów remontowych domów studenckich,
- zapewnienie właściwej eksploatacji domów studenckich poprzez:
- – nadzór nad utrzymaniem bezpiecznego i higienicznego stanu pomieszczeń ogólnodostępnych za wyjątkiem terenów zewnętrznych,
- – uczestniczenie w okresowych przeglądach obiektów,
- – nadzór nad bieżącą konserwacją i drobnymi naprawami: instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, wentylacyjnej, odgromowej, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, stolarki drzwiowej i okiennej itp.,
- – zgłaszanie potrzeb w zakresie niezbędnych remontów,
- wyposażenia oraz zabezpieczenia materiałów eksploatacyjnych w tych obiektach,
- – zabezpieczenie mienia i dozór domów studenckich,
- – nadzór nad realizacją usług przez podmioty zewnętrzne (portiernie, sprzątanie).
- w zakresie realizacji inwestycji, w porozumieniu z Kanclerzem Uczelni, inicjowanie i kontrola całości spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji budowlanych Uniwersytetu Zielonogórskiego, a w szczególności:
- zlecanie opracowania informacji o przebiegu finansowania zadań inwestycyjnych i przekazywanie ich na bieżąco Kanclerzowi,
- zlecanie i nadzór nad sporządzaniem wszystkich informacji i sprawozdań dotyczących przygotowywanych i realizowanych inwestycji na żądanie Kanclerza,
- w porozumieniu z Kanclerzem, zlecanie przygotowywania wniosków o powołanie komisji konkursowych i przetargowych,
- współuczestnictwo w przygotowywaniu materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy,
- opiniowanie treści projektów umów do konkursów i przetargów związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji,
- opiniowanie wniosków Działu Inwestycji związanych z koniecznością wystąpień o opinie lub ekspertyzy do specjalistów z dziedziny prawa, specjalistycznych jednostek lub rzeczoznawców,
- koordynowanie przygotowania zadań inwestycyjnych przez jednostki Uczelni,
- wspieranie działań zmierzających do uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń na potrzeby inwestycyjne,
- nadzorowanie opracowywania oraz aktualizacji zbiorczych zestawień kosztów dla poszczególnych zadań inwestycyjnych,
- współudział w przekazywaniu placu budowy wykonawcom,
- zapewnienie kontroli i koordynacji procesu realizacji inwestycji we wszystkich branżach,
- organizowanie narad koordynacyjnych i udział w nich,
- na wniosek Działu Inwestycji wzywanie nadzoru autorskiego na budowę stosownie do potrzeb realizacyjnych,
- opiniowanie propozycji zmian projektowych oraz współudział w ustalaniu zakresu ewentualnych robót zamiennych wraz ze sporządzaniem stosownego protokołu konieczności,
- kontrola prawidłowości wystawiania protokołów odbioru częściowego za roboty budowlane oraz za sprawowanie nadzoru inwestorskiego,
- opiniowanie propozycji aneksów do zawartych umów oraz aktualizacji harmonogramów,
- kontrola harmonogramów realizacji oraz wnioskowanie o naliczanie kar umownych,
- wnioskowanie o powołanie komisji odbioru końcowego oraz udział w jej pracach,
- we współpracy z Działem Inwestycji, organizowanie przeglądów okresowych wynikających z udzielonych gwarancji oraz rękojmi.