INFORMACJE
MENU
PRACOWNICY
Grażyna Machniewska
Kierownik

+48 789 441 795

Pokój 14 - Budynek C-2 Kampus A, ul. Podgórna 50c, 65-246 Zielona Góra
lic. Marta Janik
Referent

+48 789 442 139

Pokój 13 - Budynek C-2 Kampus A, ul. Podgórna 50c, 65-246 Zielona Góra
Katarzyna Kamrowska
Referent

+48 789 441 782

Pokój 9 - Budynek A-7 Kampus A, ul. prof. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra
mgr inż. Aleksandra Leżyńska
Referent

+48 789 441 720

Pokój 13 - Budynek C-2 Kampus A, ul. Podgórna 50c, 65-246 Zielona Góra
mgr Katarzyna Owsianny
Referent

+48 789 441 769

Pokój 9 - Budynek C-2 Kampus A, ul. Podgórna 50c, 65-246 Zielona Góra
mgr inż. Ewelina Stranc
Referent

+48 789 441 722

Pokój 10 - Budynek A-7 Kampus A, ul. prof. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra
inż. Katarzyna Trębicka
Referent

+48 789 441 981

Pokój 9 - Budynek A-7 Kampus A, ul. prof. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Kierownik Sekcji odpowiada w szczególności za:
- organizację i koordynowanie pracy na wszystkich stanowiskach pracy w Sekcji,
- przestrzeganie aktualizacji dokumentów wewnętrznych regulujących sposoby przeprowadzania przeglądów obiektów,
- sporządzanie harmonogramów kontroli obiektów budowlanych i instalacji wewnętrznych podlegających obowiązkowym badaniom i przeglądom,
- organizowanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego,
- kontrola realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych dotyczących obiektów i ich wyposażenia,
- uczestniczenie z ramienia Uniwersytetu Zielonogórskiego w zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
- zabezpieczenie dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń pozostających pod kontrolą kierowanej jednostki i właściwe jej przechowywanie,
- współudział w opracowywaniu planów remontowo-inwestycyjnych,
- udział w odbiorach prac budowlanych i technicznych przeprowadzonych w obiektach Uczelni,
- przestrzeganie przepisów ustaw z zakresu zarządzania nieruchomościami,
- dbałość o powierzone mienie oraz jego prawidłowe zabezpieczenie przed zniszczeniem lub kradzieżą,
- przestrzeganie regulaminu pracy oraz instrukcji bhp. i ppoż. przez podległych pracowników,
- przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej,
- przygotowywanie dokumentów do przeprowadzenia konkursów ofert, przetargów, licytacji i innych postępowań na sprzedaż nieruchomości oraz najmu powierzchni i pomieszczeń,
- przeprowadzanie konkursów ofert, przetargów, licytacji i innych postępowań.