INFORMACJE
MENU
PRACOWNICY
inż. Anna Kamińska
Kierownik
![ikona telefon](http://www.adm.uz.zgora.pl/wp-content/themes/administracja/images/icon_phone.png)
+48 789 441 525
![ikona lokacja](http://www.adm.uz.zgora.pl/wp-content/themes/administracja/images/icon_location.png)
Pokój 12a - Budynek C-2 Kampus A, ul. Podgórna 50c, 65-246 Zielona Góra
mgr Maja Kiereś
Kierownik Domów Studenckich Kampusu A
![ikona telefon](http://www.adm.uz.zgora.pl/wp-content/themes/administracja/images/icon_phone.png)
+48 603 480 668
![ikona lokacja](http://www.adm.uz.zgora.pl/wp-content/themes/administracja/images/icon_location.png)
Pokój 11a - Budynek C-2 Kampus A, ul. Podgórna 50c, 65-246 Zielona Góra
lic. Tomasz Śliwiński
Kierownik Domów Studenckich Kampusu B
![ikona telefon](http://www.adm.uz.zgora.pl/wp-content/themes/administracja/images/icon_phone.png)
+48 513 032 059
![ikona lokacja](http://www.adm.uz.zgora.pl/wp-content/themes/administracja/images/icon_location.png)
Pokój 1 - Budynek C-9 Kampus B, al. Wojska Polskiego 67, 65-762 Zielona Góra
lic. Iwona Frąckowiak
Referent
![ikona telefon](http://www.adm.uz.zgora.pl/wp-content/themes/administracja/images/icon_phone.png)
+48 603 717 164
![ikona lokacja](http://www.adm.uz.zgora.pl/wp-content/themes/administracja/images/icon_location.png)
Pokój - Budynek S-04-I Ośrodek wypoczynkowy, ul. Szkolna 1, 66-200 Łagów
mgr Ryszard Nita
Samodzielny referent
![ikona telefon](http://www.adm.uz.zgora.pl/wp-content/themes/administracja/images/icon_phone.png)
+48 789 442 299
![ikona lokacja](http://www.adm.uz.zgora.pl/wp-content/themes/administracja/images/icon_location.png)
Pokój 12b - Budynek C-2 Kampus A, ul. Podgórna 50c, 65-246 Zielona Góra
Marcin Łukaszewicz
Referent
![ikona telefon](http://www.adm.uz.zgora.pl/wp-content/themes/administracja/images/icon_phone.png)
+48 789 442 160
![ikona lokacja](http://www.adm.uz.zgora.pl/wp-content/themes/administracja/images/icon_location.png)
Pokój 12b - Budynek C-2 Kampus A, ul. Podgórna 50c, 65-246 Zielona Góra
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
W zakresie Obsługi Domów Studenckich odpowiada w szczególności za:
- obsługę wniosków studentów dotyczących przydziału miejsca w Domach Studenta,
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru i kontroli nad pracownikami obsługi zatrudnionymi w poszczególnych Domach Studenckich,
- zabezpieczenie mieszkańcom odpowiednich warunków nauki i wypoczynku,
- przygotowanie Domów Studenta do kwaterowania,
- kwaterowanie i wykwaterowanie studentów, prowadzenie właściwych ewidencji, przekazywanie pokojów mieszkańcom, odbiór pokoi od mieszkańców, organizowanie przeprowadzek i bieżące aktualizowanie rejestru mieszkańców,
- egzekwowanie we współpracy z jednostką właściwą dla spraw windykacji opłat za mieszkanie w Domu Studenta oraz kontrola ewidencji wpłat,
- organizowanie depozytów dla mieszkańców na okres wakacji,
- przygotowanie Domów Studenta dla studentów studiów zaocznych, uczestników konferencji naukowych, praktyk i innych zorganizowanych grup lub osób indywidualnych,
- zabezpieczenie sprawności i nadzorowanie funkcjonowania wszystkich urządzeń i infrastruktury stanowiących wyposażenie Domów Studenta,
- zgłaszanie dedykowanym jednostkom Uczelni wszelkich usterek i awarii występujących w pomieszczeniach Domów Studenta,
- opracowywanie i planowanie potrzeb dotyczących wyposażenia pokoi,
- uczestnictwo w sporządzaniu projektów planów remontowych Domów Studenta,
- współpracę z Działem Finansowym w zakresie uzgodnień finansowych dotyczących realizowanego zakresu działania,
- realizację działań inicjujących proces windykacji należności z tytułu opłat za pobyt i eksploatację od mieszkańców Domów Studenta,
- egzekwowanie i kontrolowanie przestrzegania Regulaminu Mieszkańca,
- kontrolowanie prawidłowego użytkowania wyposażenia przez mieszkańców oraz dokonywanie okresowych przeglądów pomieszczeń,
- kwaterowanie i pobieranie opłat od osób kwaterowanych doraźnie,
- gospodarowanie majątkiem Uczelni zlokalizowanym w Domach poprzez m.in.:
- wnioskowanie o obciążenie mieszkańców równowartością powstałych strat w przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń w wyposażeniu pokoi,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych będących w wyposażeniu DS,
- sporządzanie aktualnych wykazów wyposażenia Domów Studenta zlokalizowanych w Zespole Obiektów „Sulechów”,
- zgłaszanie do likwidacji majątku nienadającego się do dalszego użytkowania oraz przechowywanie dokumentacji likwidacji tego sprzętu;
- przygotowywanie danych do postępowań przetargowych oraz udzielania zamówień w procedurach poza przetargowych na zakup usług związanych m.in. ze sprzątaniem realizowanym w obszarach za które odpowiada Dział,
- prowadzenie i rozliczanie umów oraz zleceń na usługi związane m.in. ze sprzątaniem realizowanym w obszarach za które odpowiada Dział,
- przygotowywanie planów zamówień oraz opisów przedmiotu zamówień, realizacja procedur odbiorowych związanych z zaopatrzeniem Działu w materiały konserwatorskie, narzędzia konserwatorskie i do sprzątania;
W zakresie obsługi Ośrodków Szkoleniowo-Wypoczynkowych odpowiada w szczególności za:
- administrowanie ośrodkami szkoleniowo-wypoczynkowym zgodnie z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi Uczelni, w tym Regulaminami Ośrodków Wypoczynkowych,
- realizację umów eksploatacyjnych, w tym na dostawę mediów we współpracy z pozostałymi jednostkami BZNiOU,
- opisywanie dokumentów finansowych,
- realizację procedur związanych z kwaterowaniem gości Ośrodka,
- prowadzenie książek meldunkowych oraz systemu rezerwacji miejsc,
- przyjmowanie wpłat gotówkowych i wystawianie dokumentów potwierdzających przyjęcie gotówki,
- rozliczanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych,
- przyjmowanie informacji i uwag o usterkach technicznych oraz koordynowanie ich usuwania,
- dbanie o bezpieczeństwo gości Ośrodka,
- przygotowywanie projektów planów rzeczowo-finansowych oraz planów zakupów zgodnie z regulaminem udzielania zamówień w Uniwersytecie Zielonogórskim,
- zlecanie wystawiania dokumentów finansowych rozliczających pobyt gości w Ośrodkach,
- gospodarowanie majątkiem Uczelni zlokalizowanym w Ośrodkach Szkoleniowo Wypoczynkowych,
- egzekwowanie przestrzegania przez gości Ośrodków Regulaminów Ośrodków Wypoczynkowych,
- organizowanie wypoczynku sobotnio-niedzielnego dla Gości Ośrodka,
- prowadzenie wypożyczalni sprzętu rekreacyjno-wypoczynkowego,
- nadzór i koordynowanie prac personelu obsługującego Ośrodki.