INFORMACJE
MENU
PRACOWNICY
mgr Ewelina Furtak
Kierownik
(68) 328 2622, +48 603 404 061
Pokój 3 - Budynek A-7 Kampus A, ul. prof. Z. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra
inż. Piotr Grabas
Referent inżynieryjno-techniczny
+48 606 436 675
Pokój - - Budynek A-19 PNT, ul. Nowy Kisielin - Syrkiewicza 6, 66-002 Zielona Góra
mgr Paweł Kaźmierczak
Referent
+48 504 132 436
Pokój 029 - Budynek A-30 PNT, ul. Nowy Kisielin - Wysockiego 2, 66-002 Zielona Góra
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Do zadań Sekcji Obsługi Uczelni należy zapewnienie obsługi Uczelni w zakresie:
- usług audiowizualnych poprzez zadania realizowane przez Zespół Obsługi Audiowizualnej,
- utrzymania terenów zewnętrznych, sprzątania, obsługi portierni i szatni poprzez:
- planowanie i wykonywanie prac związanych z utrzymaniem terenów i zieleni na zewnątrz oraz wewnątrz obiektów,
- planowanie i organizację prac związanych z imprezami organizowanymi przez Uczelnię oraz przez podmioty zewnętrzne w zakresie:
- obsługi szatni,
- przygotowania garderób,
- przygotowania wyposażenia sceny,
- zabezpieczenia obsługi porządkowej i technicznej,
- zabezpieczenie odpowiedniego wyposażenia w zależności od potrzeb organizatora,
- organizowanie dekoracji i flagowania obiektów Uczelni z okazji świąt państwowych i uroczystości uniwersyteckich,
- aktualizowanie na zlecenie innych sekcji Biura tablic informacyjnych o rozmieszczeniu jednostek organizacyjnych, tabliczek informacyjnych na drzwi, tablic z nazwami ulic, oznaczeń parkingów, znaków drogowych itp.,
- organizację i nadzór pracy pracowników obsługi:
- pokojowych,
- portierów,
- pracowników gospodarczych,
- sprzątaczek,
- szatniarzy,
- konserwatorów,
- sporządzanie list obecności dla pracowników obsługi,
- rozliczanie czasu pracy pracowników obsługi poprzez:
- przygotowywanie, zgodnie z Kodeksem Pracy, harmonogramów czasu pracy i dostarczanie ich przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego pracownikom,
- comiesięczne sporządzanie, dla Działu Osobowego, sprawozdawczości z rzeczywistego czasu pracy w danym miesiącu pracowników obsługi,
- rejestracja i weryfikacja wniosków urlopowych,
- przygotowywanie i rejestrowanie zleceń na pracę w godzinach nadliczbowych pracowników obsługi,
- comiesięczne sporządzanie rozliczenia zużycia paliwa (ciągnik, kosiarki itp.), dokonywanie rozliczeń zużytych środków czystości, materiałów i narzędzi.
- konserwacyjnym i remontowym poprzez:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania budynków i budowli oraz urządzeń i instalacji technicznych (z wyłączeniem urządzeń i instalacji stanowiących aparaturę i instalacje naukowo-badawcze),
- organizację usuwania awarii obiektów budowlanych, urządzeń i instalacji technicznych stanowiących ich wyposażenie,
- planowanie i prowadzenie prac konserwacyjnych,
- rozliczanie prac wykonywanych przez pracowników Zespołów organizacyjnie podporządkowanych Sekcji Obsługi Uczelni,
- prowadzenie sprawozdawczości rzeczowo-finansowej: miesięcznej, kwartalnej, półrocznej i rocznej w zakresie obejmującym działalność konserwacyjno-remontową Zespołu ds. Obsługi Technicznej,
- współpracę z Sekcją Zarządzania Nieruchomościami w zakresie obiegu informacji dotyczących usuniętych usterek i wykonanych prac remontowych,
- przygotowywanie informacji źródłowych do opracowywania dokumentacji przez Sekcję Przygotowania Zamówień i Rozliczeń,
- przygotowywanie danych źródłowych oraz zgłaszanie potrzeb i wniosków do opracowywanych i realizowanych planów remontowych,
- planowanie i organizacja realizacji pozycji planu remontów w zakresie nie zleconym podmiotom zewnętrznym,
- planowanie i organizacja kontroli i przeglądów, konserwacji, napraw obiektów, urządzeń, instalacji i sieci infrastruktury technicznej w zakresie zleconym przez Sekcję Zarzadzania Nieruchomościami,
- wnioskowanie o zlecenie dostaw i usług związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym budynków, budowli, urządzeń, wyposażenia wewnętrznego i zewnętrznego Uczelni,
- koordynowanie prac brygady pracowników obsługi technicznej oraz prowadzenie gospodarki zaopatrzeniowej tej brygady,
- kontrolowanie przestrzegania norm racjonalnego zużycia materiałów na cele remontowe i konserwacyjne,
- kontrolowanie wykonanych robót konserwacyjno-naprawczych i rozliczanie zleceń z tego tytułu,
- przygotowywanie materiałów niezbędnych do opisu przedmiotu zamówienia w procesach zlecania usług realizowanych przez Biuro,
- nadzorowanie majątku będącego w dyspozycji Sekcji Obsługi Uczelni i jego pracowników,
- przygotowywanie miesięcznych sprawozdań z realizowanych zadań Sekcji i przekazywanie ich do Dyrektora Biura w terminie do 10 dnia, każdego miesiąca.
Kierownik Sekcji Obsługi Uczelni odpowiada w szczególności za:
- kierowanie zespołem konserwatorów zorganizowanych w Zespole Obsługi Technicznej a oddelegowanych do pracy w Campusie A uczelni,
- prowadzenie polityki personalnej zapewniającej efektywną realizację zadań,
- zapewnienie sprawnej organizacji realizowanych przez Sekcję zadań,
- planowanie zadań Sekcji i efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów ludzkich i materiałowych,
- sporządzanie planu rzeczowo-finansowego Sekcji,
- kontrola dyscypliny pracy osób zatrudnionych w Sekcji,
- wnioskowanie w sprawach osobowych dotyczących podległych pracowników.