INFORMACJE
MENU
PRACOWNICY
lic. Wioleta Michalak
Kierownik
(68) 328 2505
Pokój 307 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
mgr Karolina Jarzyńska
Referent
(68) 328 2254
Pokój 303 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
mgr inż. Olga Kożuch
Samodzielny referent
(68) 328 2433
Pokój 304 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
lic. Anna Nowak
Referent
(68) 3284747
Pokój 304 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
inż. Grażyna Partyka
Samodzielny referent
(68) 328 4762
Pokój 307 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
mgr Urszula Szydłowska
Referent
(68) 328 2433
Pokój 304 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Do zadań Sekcji Administracyjno-Ekonomicznej należy:
- organizowanie i nadzorowanie prawidłowej ochrony obiektów oraz mienia Uniwersytetu,
- prowadzenie harmonogramu rezerwacji Auli Uniwersyteckiej i Palmiarni oraz innych pomieszczeń Uczelni w porozumieniu z planistami zajęć dydaktycznych,
- wprowadzenie zmian danych dotyczących pracowników Biura w systemach DZIEKANAT i PERS,
- czuwanie nad aktualnością danych prezentowanych na stronie internetowej Biura i zlecanie ich aktualizacji,
- przygotowywanie protokołów konieczności, notatek służbowych i ich archiwizowanie,
- rozliczanie gospodarki materiałami konserwatorskimi,
- opracowywanie dokumentów finansowych za materiały konserwatorskie,
- prowadzenie rozliczeń czasu pracy pracowników Biura,
- przygotowywanie i prowadzenie harmonogramu urlopów pracowników Biura,
- comiesięczne przygotowywanie list obecności oraz nanoszenie na nich zdarzeń dotyczących czasu pracy,
- comiesięczne przygotowywanie i dystrybuowanie na portiernie grafików dyżurów konserwatorów,
- rozliczanie kosztów za usługi telefonii stacjonarnej i GSM,
- przyjmowanie zgłoszeń o usterkach telefonów i innych urządzeń telefonii stacjonarnej oraz GSM i koordynowanie ich usuwania,
- przyjmowanie i realizacja zgłoszeń dotyczących zmian lokalizacji, konfiguracji lub rozliczeń w zakresie usług telekomunikacyjnych,
- prowadzenie rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących oraz ich dystrybucja,
- przygotowywanie w imieniu Rektora i Kanclerza odpowiedzi na korespondencję,
- przygotowywanie pism wychodzących z Biura.