INFORMACJE
MENU
PRACOWNICY
mgr Sławomir Szumalo
Dyrektor Biura
(68) 328 2383, (68) 328 2254
Pokój 306 - Budynek A-18 Rektorat, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Dyrektor Biura jest odpowiedzialny za majątek Uczelni będący w posiadaniu Biura.
- Do zakresu działania Dyrektora Biura należy:
- prowadzenie polityki personalnej zapewniającej efektywną realizację zadań,
- zapewnienie sprawnej organizacji realizowanych przez Biuro zadań m.in. poprzez zapewnienie pra-widłowego przepływu informacji pomiędzy podległymi jednostkami,
- kontrola przepływu informacji o zgłaszanych do Biura usterkach i awariach,
- planowanie zadań Biura i efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów personalnych i sprzęto-wych,
- sporządzanie planu rzeczowo-finansowego Biura,
- kontrola dyscypliny pracy osób zatrudnionych w Biurze,
- wnioskowanie w sprawach osobowych dotyczących podległych pracowników,
- nadzór nad realizacją spraw w zakresie rozporządzania nieruchomościami Uniwersytetu (np. sprze-daży lub zamiany),
- koordynowanie działań zmierzających do ustalania wskaźników rozliczeniowych za noclegi w po-kojach gościnnych Uczelni, za wynajem obiektów, powierzchni, pomieszczeń, mieszkań pracowni-czych i innych,
- przedkładanie wniosków w zakresie gospodarki lokalami, w szczególności sposobu zagospodaro-wania wolnych pomieszczeń
- ustalanie propozycji związanych z planami remontów oraz niezbędnych napraw,
- sprawowanie nadzoru nad całokształtem spraw związanych z utrzymaniem, porządkiem i czystością w obiektach Uniwersytetu i na terenach wokół nich,
- merytoryczna i formalna kontrola dokumentów opracowywanych przez podległych pracowników,
- nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów bhp. i p.poż.,
- współudział w planowaniu remontów i inwestycji,
- nadzór nad pracami w zakresie:
- inwentaryzowania i kontroli obiektów budowlanych,
- archiwizowania dokumentacji obiektów budowlanych,
- zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów Uniwersytetu,
- rozliczania mediów,
- usuwania awarii i usterek,
- obsługi administracyjno-gospodarczej uczelni,
- tworzenia dokumentacji na potrzeby remontowe,
- zabezpieczenia audio-wizualnego imprez organizowanych przez Uniwersytet lub na jego tere-nie,
- doradztwo w zakresie rozbudowy istniejących technologii zainstalowanych w obiektach Uczelni (systemy wentylacji i klimatyzacji, systemy alarmowe itp.),
- współudział w przygotowaniu umów na wykonanie dokumentacji budowlanej do celów remonto-wych,
- nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego sieci i instalacji będących w zarządzie Biura celem zapewnienia ciągłości dostaw mediów i usług teleinformatycznych,
- uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych na podstawie delegacji Rektora lub Kanclerza.